مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 11:252023-10-07اجتماعي

کنکور سال آینده الکترونیکی برگزار می شود


با توجه به اینکه ورود به دانشگاه فرهنگیان هم نوعی پذیرش است و هم نوعی آزمون استخدامی، از سال 1403 برای این دانشگاه 3 آزمون اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازهمشهری آنلاین، دکتر عبدالرسول پورعباس رییس سازمان سنجش آموزش کشور با حضور در یک گفتگوی تلویزیونی ضمن تشریح جزییات برگزاری کنکور سال آینده، روند  برگزاری کنکور 1402را بسیار مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: امسال یک کنکور ویژه برای سازمان سنجش و داوطلبان را پشت سر گذاشتیم این آزمون در دو نوبت برگزار شد و دروس عمومی حذف شدند و سوابق تحصیلی نیز با تاثیر قطعی 40 درصد اعمال شد.

بنابراین و با توجه به این تغییرات روند کنکور 1402 بسیار مثبت بود، البته کاستی هایی هم در حوزه سازمان سنجش و هم در حوزه آموزش و پرورش وجود داشت که باید آن را برای سال های آینده برطرف کنیم.

توضیح درباره یکسان نبودن کیفیت آموزشی در سراسر کشوروی در پاسخ به انتقاد مطرح شده از سوی مخالفان برگزاری کنکور به شیوه فعلی، در خصوص یکسان نبودن کیفیت آموزشی در سراسر کشور تصریح کرد: سازمان سنجش، کشور را به 3 منطقه تقسیم کرد و هر منطقه سهمیه خاص خودش را دارد و داوطلبان هر منطقه با بچه های همان منطقه رقابت می کنند و رقابت آنها با سایر مناطق نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنکور سال آینده الکترونیکی برگزار می شود

کنکور سال آینده الکترونیکی برگزار می شود