مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 15:002023-10-05اجتماعي

مازندران تا امشب می بارد


معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران با اشاره به تداوم بارش تا امشب گفت: امروز بارش ها ادامه دارد که در برخی مناطق شدید است.

- احمد اسدی معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران امروز درباره وضعیت هوای استان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: همانگونه که انتظار داریم از شب گدشته شاهد ابرناکی و بامداد امروز شاهد رگبار پراکنده بودیم که در برخی مناطق از شدت بیشتری برخوردار بوده است.

وی افزود: بیشترین بارش از بندر امیرآباد بهشهر 43، ایزدشهر 29، دشت ناز و سفیدآب تنکابن 26 و کلوده محمودآباد و داراب کلای ساری 24 میلی متر به ثبت رسیده است.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران با بیان اینکه امروز بارش ها ادامه دارد که در برخی مناطق شدید است، تصریح کرد: سیلابی شدن مسیل ها، طغیان رودخانه ها، وزش باد شدید موقت، صاعقه، ریزش سنگ در محورهای کوهستانی ، احتمال خسارت به سازه های کم مقاوم، شکستن درختان کهن سال، اختلال در ناوگان حمل نقل هوایی، ریلی و جاده ای و آسیب به محصولات کشاورزی از مخاطرات این سامانه بارشی است .

اسدی با اشاره به کاهش دمای هوا بین 4 تا 10 درجه هوا، تصریح کرد: از اواخر شب از شدت ناپایداری آسمان مازندران کاسته شده و این سامانه از آسمان استان مازندران خارج می شود وی بیان کرد: از فردا تا دوشنبه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مازندران تا امشب می بارد

مازندران تا امشب می بارد