مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 10:502023-10-11اقتصادي

آغاز به کار دستگاه تولید پلاک خودرو در خرم آباد


معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی لرستان گفت: دستگاه تولید پلاک خودرو ساخته مهندسان توانمند داخلی، در مرکز این استان آغاز بکار کرد.

- ایسنا/لرستان معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی لرستان گفت: دستگاه تولید پلاک خودرو ساخته مهندسان توانمند داخلی، در مرکز این استان آغاز بکار کرد.

سرهنگ نظری نوزدهم مهرماه در مراسم راه اندازی دستگاه تولید پلاک خودرو در خرم آباد گفت: پیش از این پلاک جدید برای خودروها به صورت سیستمی از تهران تقاضا می شد و ارسال پلاک به لرستان بیش از 3 روز کاری طول می کشید، اما با دستگاه ساخت پلاک در مرکز تعویض پلاک استان، فرآیند تولید و تحویل پلاک به مالک خودرو ظرف یکساعت انجام می شود.

وی گفت: علاوه بر طولانی بودن فرآیند دریافت پلاک از تهران، مشکلات زیادی در موضوع پلاک های مخدوش، تصادفی، کهنه و نیازمند به تعویض وجود داشت که با فعال شدن این مرکز این مسائل برطرف شده است.

نظری با اشاره به این که این دستگاه نسبت به نمونه های خارجی قابلیت های بیشتری دارد، افزود: کاربران کارشناس این مرکز می توانند با دستگاه تولید پلاک خودرو، بسته به نیاز و درخواست متقاضیان روزانه 300 تا 350 پلاک را تولید و تحویل مالکان دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار دستگاه تولید پلاک خودرو در خرم آباد

آغاز به کار دستگاه تولید پلاک خودرو در خرم آباد