مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 11:312023-09-27حوادث

جمع آوری بیش از 9000 نفر از معتادین متهاجر در گیلان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سرهنگ علی احمدپور پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در سالن جلسات ستاد مبارزه با مواد مخدر با بیان اینکه ایجاد آرامش روانی جامعه یکی از سیاست های نیروی انتظامی در کشور است، اظهار کرد: یکی از اولویت های نیروی انتظامی و به ویژه پلیس مبازره با مواد مخدر، برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و جمع آوری معتادین متهاجر است و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نمی شود.

  وی با اشاره به راه اندازی 2 مرکز نگهداری معتادین متهاجر در گیلان گفت: با تلاش های انجام شده 2 مرکز ماده 16 ویژه آقایان با ظرفیت 250 نفر و بانوان با ظرفیت 50 نفر در گیلان ایجاد شده که یک اقدام خوب و موثر بوده است.

  رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان با تاکید بر لزوم توجه به برخوردی جدی و جمع آوری معتادین متهاجر در این استان افزود: معتادین متهاجر فضای شهر را آلوده کرده و فضای شهر را ناامن می کنند، لذا در سال جاری 9 هزار و 500 نفر از معتادین متهاجر در گیلان توسط نیروی انتظامی دستگیر شده و یک هزار نفر از آنان به مراکز نگهداری ماده 16 منتقل شدند که 500 نفر از آنان زیر نظر بهزیستی قرار گرفتند.

  احمدپور یکی از آفت های جامعه را حضور معتادین متهاجر مواد مخدر در تفرجگاه های گیلان و به ویژه پارک ها دانست و بیان کرد: در سال جاری 10 مرحله طرح ویژه جمع آوری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری بیش از 9000 نفر از معتادین متهاجر در گیلان

جمع آوری بیش از 9000 نفر از معتادین متهاجر در گیلان