مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مهر 1402 ساعت 13:152023-09-29سياسي

بعضی از بانک ها و مؤسسات با دریافت ربا مردم را بیچاره کردند


امروز در کشور ما بعضی از بانک ها و مؤسسات با دریافت بعضی از عناوینی که مصداق ربا است در حال دریافت ربا هستند و مردم را بیچاره کردند هرچه هم می گویم توجه نمی کنند مردم به ما نامه می نویسند و استفتایی به ما میرسد ما هم می گویم حرام است اما گوش شنوایی نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر آیت الله حسین نوری همدانی، این مرجع تقلید در دیدار با عده ای از محققان تفسیر قرآن که در قم انجام شد، اظهار کرد: علمای بزرگ معمولاً بخاطر شرایط زمان بیشتر به مباحث روایی پرداختند، شاید در آن زمان لازم بود تا براساس آن روایات صحیح، تفسیر حقیقی از آیات در آینده استفاده شود.

وی با تاکید بر اینکه باید ما پاسخ تهمت هایی که در تفاسیر عامه به ما زده شده است را در یک فضای علمی واستدلالی بدهیم ودلایل خود رابیان نماییم، افزود: ما همانطور که امام راحل و قبل آن آیت الله العظمی بروجردی فرمودند قائل به تقریب هستیم ولی به آن معنی نیست که حقایق و دلایل خود را کتمان کنیم، در طول تاریخ فضای مناظره بوده است در عین اینکه به عقاید هم احترام می گذاشتند و از اهانت به هم پرهیز داشتند.

 مرجع تقلید شیعیان در ادامه تصریح کرد: قرآن کتابی است که پیامش تاکنون به درستی به دنیا نرسیده و هر آنچه که هم رسیده، طبق تفاسیر دیگران بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بعضی از بانک ها و مؤسسات با دریافت ربا مردم را بیچاره کردند

بعضی از بانک ها و مؤسسات با دریافت ربا مردم را بیچاره کردند