مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 08:502023-10-22سياسي

سارقان سریالی در قم دستگیر شدند


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قم از صدور کیفرخواست سارقان سریالی کیف قاپ مسلح در قم خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دادگستری قم، حجت الاسلام والمسلمین حسن غریب دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قم از صدور کیفرخواست سارقان سریالی کیف قاپ مسلح در قم خبر داد و اظهار داشت: دو متهم این پرونده با استفاده از چاقو و سوار بر موتور سیکلت اقدام به کیف قاپی از 40 نفر از مسافران و زائران عرب زبان کرده بودند.

غریب با بیان اینکه این متهمان دارای سوابق کیفری مشابه بودند گفت: سارقان با استفاده از موتورسیکلتی فاقد پلاک و با سر و صورت پوشیده در مناطق پر ازدحام و پرتردد که امکان فرار آنها بیشتر بوده است اقدام به سرقت های متعدد کیف و موبایل زوار عرب زبان بطور خاص در محل تقاطع عمار یاسر، خیابان انقلاب، سه راه ،خورشید، خیابان اراک و خیابان معلم می نمودند.

دادستان قم با اشاره به اینکه زوار عرب زبان اغلب کیف پول و مدارک خود را در کیف بندی جلوی گردن می اندازند افزود: اگر مالباخته در مقابل کیف قاپی مقاومت می کرد با چاقو بند کیف را می بریدند و به سرعت از محل و از تعقیب ماموران متواری می شدند.

غریب با اعلام رسیدگی به پرونده در شعبه 9 بازپرسی دادسرای قم و اخذ اظهارات شاهدان و مالباختگان و صدور دستورات قضایی لازم گفت: با ادامه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سارقان سریالی در قم دستگیر شدند

سارقان سریالی در قم دستگیر شدند