مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 12:202023-09-23ورزشي

مسابقات موتورسواری زنجان در رشته اندرو برگزار شد


معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: اولین دوره مسابقات موتورسواری زنجان در رشته اندرو با حضور علاقمندان به این رشته برگزار شد که منتخبین در رقابت های کشوری حضور خواهند یافت.

- ایسنا/زنجان معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: اولین دوره مسابقات موتورسواری زنجان در رشته اندرو با حضور علاقمندان به این رشته برگزار شد که منتخبین در رقابت های کشوری حضور خواهند یافت.

غفار امانی صبح امروز (یکم مهرماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: اولین مسابقات انتخابی موتورسواری زنجان در 2 رشته موتور کراس و اندور سختی مسیر برگزار شد.

وی با بیان اینکه در این دوره از مسابقات 50 شرکت کننده حضور داشتند، اضافه کرد: چند سالی بود که چنین رقابت هایی در استان برگزار نمی شد که امسال با هماهنگی هیئت موتورسواری به شکل مطلوبی برگزار شد.

این مسئول ادامه داد: اولین پیست استاندارد مسابقات موتورسواری نیز با کمک شهرداری زنجان احداث شده و رخداد امروز استقبال علاقمندان را به همراه داشت.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: پیست یاد شده در پارک جنگلی بوران شهر زنجان واقع شده و با تخصیص اعتبار مناسب نسبت به استانداردسازی آن مبادرت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقات موتورسواری زنجان در رشته اندرو برگزار شد

مسابقات موتورسواری زنجان در رشته اندرو برگزار شد