مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 04:402023-10-05اقتصادي

همه آنچه باید از بیمه سلامت بدانیم


افرادی که دهک درآمدی آنها مشخص نیست، یعنی اطلاعات دقیقی از آنها در بانک های اطلاعاتی وجود ندارد، می توانند تا زمان مشخص شدن دهک درآمدی به صورت رایگان از پوشش بیمه سلامت برخوردار شوند.

- مدیرکل بیمه گری و جذب منابع سازمان بیمه سلامت ایران، درباره نحوه پوشش بیمه ای افراد فاقد بیمه و جزییات آن، توضیحاتی داد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، سازمان بیمه سلامت ایران قریب به نیمی از جمعیت کشور را تحت پوشش دارد و با توجه به اینکه دهک های اول تا پنجم به صورت رایگان بیمه می شوند و دهک های 6 تا 10 نیز مشمول حمایت هایی هستند، به نظر می رسد این سازمان، وظایف سنگینی را عهده دار شده است.

  جمشید شایانفر مدیرکل بیمه گری و جذب منابع سازمان بیمه سلامت ایران، درباره برخی اخبار مبنی بر اصلاح مصوبه دریافت حق بیمه برای همه دهک های درآمدی، گفت: وظیفه پوشش همگانی سلامت در حوزه بیمه به عهده سازمان بیمه سلامت است، یعنی هر فردی که هیچ بیمه ای ندارد مشمول بیمه سلامت می شود.

  وی در ارتباط با گروه ها و افرادی که تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند، افزود: این افراد در گروه های مختلفی طبقه بندی می شوند، یک گروه به عنوان روستاییان بیمه شده هستند؛ روستاییان، عشایر و ساکنین شهرهای با جمعیت کمتر از 20 هزار نفر حدوداً 20 میلیون نفر، یک گروه شامل کارکنان دولت و خانواده هایشان هستن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه آنچه باید از بیمه سلامت بدانیم

همه آنچه باید از بیمه سلامت بدانیم