مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 22:302023-10-22بين الملل

صهیونیست ها آپارتاید را مقابل پیروان همه ادیان ابراهیمی اجرا می کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در پی تداوم جنایات رژیم صهیونیستی در غزه در نامه ای به پل ریچارد گالاگر وزیر امور خارجه واتیکان اظهار داشت: - وزیر امور خارجه کشورمان در نامه ای به وزیر خارجه واتیکان نوشت: رژیم صهیونیستی آپارتاید سیستماتیک را نه تنها در قبال مسلمانان بلکه در مقابل پیروان همه ادیان ابراهیمی ازجمله مسیحیان اجرا می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در پی تداوم جنایات رژیم صهیونیستی در غزه در نامه ای به پل ریچارد گالاگر وزیر امور خارجه واتیکان اظهار داشت: در حالی که جهان بیش از هر زمان دیگر به آرامش، صلح و اخلاق نیاز دارد، متأسفانه امروز با نسخه جدیدی از توحش مدرن در سرزمین های فلسطین اشغالی مواجه هستیم.

وزیر امور خارجه کشورمان تصریح کرد: جنایت هولناک حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی و بمباران کلیسای تاریخی سنت پورفیلیوس در غزه که کودکان و زنان در آن پناه گرفته بودند، نشان دهنده وجه دیگری از خوی وحشیانه و ددمنشانه رژیم صهیونیستی است.

امیرعبداللهیان افزود: این نشان می دهد که رژیم اسراییل آپارتاید سیستماتیک را نه تنها در قبال مسلمانان بلکه در مقابل پیروان همه ادیان ابراهیمی ازجمله مسیحیان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صهیونیست ها آپارتاید را مقابل پیروان همه ادیان ابراهیمی اجرا می کنند

صهیونیست ها آپارتاید را مقابل پیروان همه ادیان ابراهیمی اجرا می کنند