مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 22:252023-10-05ورزشي

16 هزار تخت بیمارستانی طی دو سال گذشته در کشور افتتاح شده است


طی دو سال گذشته از عمر دولت سیزدهم، بیش از 16 هزار تخت بیمارستانی در مناطق مختلف کشور افتتاح شده که این تعداد، 10 درصد تمام تخت های بیمارستانی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پیشوا ، محسن منصوری معاون اجرایی رییس جمهور شامگاه امروز پس از افتتاح بزرگترین مجموعه ورزشی سرپوشیده جنوب شرق استان تهران در پیشوا، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: موضوع سلامت افراد جامعه از اهمیت ویژه ای برای دولت سیزدهم برخوردار است به طوری که در 2 سال گذشته از عمر دولت سیزدهم بیش از 16 هزار تخت بیمارستانی در مناطق مختلف کشور افتتاح شده است.

وی افزود: از 150 هزار تخت بیمارستانی افتتاح شده، بیش از 10 درصد تمام تخت ها(16 هزار تخت) در دولت سیزدهم بهره برداری شده است.

معاون اجرایی رییس جمهور با اشاره به تلاش دولت در تکمیل طرح های نیمه تمام گفت: امروز دولت سیزدهم تلاش دارد تا طرح های نیمه تمام درمانی در کمترین زمان تکمیل و به بهره برداری برسد که نمونه آن را می توان در افتتاح بیمارستان حکیم طبی کودکان 2 مشاهده کرد که امروز با حضور رییس جمهور افتتاح و به بهره برداری رسید.

منصوری تصریح کرد: علاوه بر این، بیمارستان شهدای تجریش به نام غدیر و بیمارستان حضرت مهدی(عج) نیز در ماه های اخیر به بهره برداری رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

16 هزار تخت بیمارستانی طی دو سال گذشته در کشور افتتاح شده است

16 هزار تخت بیمارستانی طی دو سال گذشته در کشور افتتاح شده است