مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 19:352023-10-15اجتماعي

سیل در راه مازندران


اداره کل هواشناسی مازندران روز یکشنبه در این اطلاعیه اعلام کرده است که با عبور امواج از تراز میانی جو، هوای مازندران از عصر فردا دوشنبه تا اواخر وقت روز سه شنبه شرایط ناپایداری دارد.

- هواشناسی مازندران با اشاره به ورود سامانه جدید بارشی به این استان با صدور اطلاعیه سطح زرد نسبت به کاهش دما و جاری شدن روان آب در مناطق مختلف هشدار داد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، اداره کل هواشناسی مازندران روز یکشنبه در این اطلاعیه اعلام کرده است که با عبور امواج از تراز میانی جو، هوای مازندران از عصر فردا دوشنبه تا اواخر وقت روز سه شنبه شرایط ناپایداری دارد.

  هواشناسی مازندران منطقه اثر این سامانه جدید بارشی را در روز دوشنبه ارتفاعات مناطق غربی شامل بلده، دلیر، رینه، سیاه بیشه، کجور، کلاردشت، رامسر و تنکابن و در روز سه شنبه نیز ارتفاعات مناطق مرکزی و شرقی شامل آلاشت، بیشه بنه هزار جریب، سوادکوه، سوادکوه شمالی، کیاسر، نکا، بهشهر و گلوگاه اعلام کرد.

  هواشناسی مازندران در این اطلاعیه نسبت به جاری شدن روان آب، کاهش دید، ریزش سنگ و اختلال در ترددهای جاده ای در طی این مدت هشدار داد.

  در این اخطاریه ضمن تاکید بر آمادگی دستگاه های اجرایی برای مقاوم سازی سازه های کم مقاوم و تابلوهای تبلیغاتی و همچنین نسبت به پاکسازی کانال هدایت آب های سطحی به منظور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیل در راه مازندران

سیل در راه مازندران