مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مهر 1402 ساعت 10:302023-10-03دانش

برگزاری 65 رویداد فناورانه برای دانشجویان در ماه مهر


رییس مرکز توسعه فناوری های راهبردی در معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، از برگزاری 65 برنامه، بازدید، کارگاه آموزشی، نشست و مسابقه در موضوعات مختلف فناورانه در ماه مهر خبر داد.

- گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس؛ شقایق حق جوی جوانمرد، رییس مرکز توسعه فناوری های راهبردی در معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، در حساب کاربری خود در ویراستی نوشت: بعد از دوسال که شوق و هیجان شروع سال تحصیلی در دانشگاه ها کم رنگ شده بود، مهر امسال را با 65 برنامه فناورانه ویژه معاونت علمی آغاز می کنیم.

مطابق با این برنامه معاونت علمی که جشنواره مهر فناورانه نام دارد، قرار است 65 برنامه، بازدید، کارگاه آموزشی، نشست و مسابقه در موضوعات مختلف فناورانه برگزار شود که مخاطبان آن، دانشجویان و اعضای هیأت علمی دانشگاه ها هستند.

ستادهای توسعه فناوری های اتصال پذیری و ارتباطات، فناوری های شناختی، مواد و ساخت پیشرفته، پزشکی بازساختی و سلول های بنیادی، نانو و میکرو، زیست فناوری، اپتیک و کوانتوم جلسات و برنامه های خود را برگزار خواهند کرد و علاقه مندان از بین دانشجویان، اساتید و اعضای هیأت علمی می توانند در آن شرکت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 65 رویداد فناورانه برای دانشجویان در ماه مهر

برگزاری 65 رویداد فناورانه برای دانشجویان در ماه مهر