مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 13:352023-10-14سياسي

فرماندار تهران: تأمین زیرساخت های روستایی از اولویت های دولت سیزدهم است


فرماندار تهران در دومین جشنواره فرهنگی روستایی «آی گل» گفت: تأمین زیرساخت های روستایی از اولویت های دولت سیزدهم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، احمد قیومی فرماندار شهرستان تهران در دومین جشنواره فرهنگی روستایی آی گل با بیان اینکه برگزاری چنین جشنواره هایی تأثیر بسزایی در معرفی توانمندی روستاهای استان تهران دارد اظهار داشت: با توجه به ظرفیت بالایی که در حوزه گردشگری و بوم گردی در بسیاری از روستاهای استان تهران وجود دارد برگزاری چنین جشنواره هایی می تواند در معرفی این ظرفیت ها تأثیر بسزایی ایفا کند.

وی گفت: با عنایت به این مهم که روستاهای شهرستان تهران در زمینه های مختلفی مولد و تولید کننده هستند این جشنواره می تواند بستری مناسب برای معرفی محصولات تولید شده در این روستاها باشد و کمک شایانی به توسعه کسب و کارهای روستایی، ایجاد اشتغال و کسب درآمدهای بیشتر برای روستاییان و تولید کنندگان این محصولات ایجاد کند.

فرماندار تهران تصریح کرد: خوشبختانه در دولت سیزدهم تأمین زیرساخت های روستایی از اولویت های مهم است که اقدامات بسیار خوبی در این زمینه صورت گرفته است.

گفتنی است دومین جشنواره فرهنگی روستایی آی گل پنجشنبه و جمعه بیست ام و بیست یکم مهرماه 1402 در پایان هفته فرهنگی تهران با حضور قیومی فرماندار شهرستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار تهران: تأمین زیرساخت های روستایی از اولویت های دولت سیزدهم است

فرماندار تهران: تأمین زیرساخت های روستایی از اولویت های دولت سیزدهم است