مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 10:352023-10-16بين الملل

شبکه اجتماعی ایکس در پی عدم همکاری با استرالیا جریمه شد


شبکه اجتماعی ایکس ایلان ماسک به دلیل عدم همکاری با تحقیقات رگولاتور استرالیا در خصوص شیوه های مقابله با سوءاستفاده از کودکان، 610 هزار دلار استرالیا (386 هزار دلار آمریکا) جریمه شد.

- شبکه اجتماعی ایکس ایلان ماسک به دلیل عدم همکاری با تحقیقات رگولاتور استرالیا در خصوص شیوه های مقابله با سوءاستفاده از کودکان، 610 هزار دلار استرالیا (386 هزار دلار آمریکا) جریمه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این جریمه، ضربه ای به شرکت ایکس (توییتر سابق) است که در بحبوحه اعتراضات به عدم نظارت دقیق بر محتوا، به سختی در تلاش برای حفظ تبلیغات کنندگان در پلتفرم خود است.

کمیسیون ایمنی آنلاین اعلام کرد شبکه اجتماعی ایکس، در پاسخ به پرسش های این رگولاتور از جمله این سوال که چه مدت طول می کشد تا به گزارش سایت قطره و به نقل ازموارد سوءاستفاده واکنش نشان دهد و شیوه های مورد استفاده برای شناسایی آن، کوتاهی کرده است.

هر چند مبلغ این جریمه اندک است، اما شهرت این شرکت شبکه اجتماعی را که با کاهش مداوم درآمد تبلیغاتی روبروست، مخدوش می کند.

تبلیغات کنندگان، هزینه در این پلتفرم که بخش عمده نظارت بر محتوا را متوقف کرده و دسترسی هزاران حساب متخلف را برگردانده است را به شدت کاهش داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه اجتماعی ایکس در پی عدم همکاری با استرالیا جریمه شد

شبکه اجتماعی ایکس در پی عدم همکاری با استرالیا جریمه شد