مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 15:252023-10-02اجتماعي

پیگیری امریه سربازی دانش آموزان محیط بانی در مناطق محیط زیست خوزستان


مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان با اشاره به کمبود نیروی محیط بان در کشور گفت: در حال حاضر در مناطق تحت مدیریت، شکار ممنوع، تالاب ها و عرصه ها حدود یک محیط بان به ازای هر 6 هزار هکتار داریم بنابراین باید فعالیت ها و دغدغه ها بیشتر شود.

- داوود میرشکار در مراسم آغاز سال تحصیلی رشته محیط بانی که امروز (10 مهرماه) در هنرستان کشاورزی شهید باهنر شوشتر برگزار شد، اظهار کرد: راه اندازی رشته محیط بانی برای حفاظت از عرصه های طبیعی و محیط زیستی خوزستان انجام شده است و قطعا باید تجربیات در محیط به این افراد منتقل شود.

راه اندازی این رشته برای نخستین بار به صورت پایلوت در استان های خوزستان و فارس انجام شد که اتفاق میمونی است و با توجه به این تجربه موفق، قرار است این رشته در استان های اردبیل و مازندران نیز ایجاد شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: در حال پیگیری هستیم که دانش آموزان رشته محیط بانی در زمان سربازی، امریه خود را در مناطق چهارگانه محیط زیست خوزستان بگذرانند.

امیدواریم با پیگیری ها، در اولویت استخدامی سازمان حفاظت محیط زیست نیز قرار بگیرند.

میرشکار بیان کرد: در حوزه محیط زیست چالش های بسیار زیادی داریم؛ محیط زیست مربوط به تک تک ما است و باید این فضا را حفظ کنیم و محیط زیست مان را بهتر به نسل آینده تحویل دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری امریه سربازی دانش آموزان محیط بانی در مناطق محیط زیست خوزستان

پیگیری امریه سربازی دانش آموزان محیط بانی در مناطق محیط زیست خوزستان