مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مهر 1402 ساعت 16:052023-09-29سياسي

امام جمعه خلخال: اتمام پروژه های نیمه تمام شهرستان خلخال جزو مطالبات اصلی مردم است


اتمام پروژه های نیمه تمام شهرستان خلخال جزو مطالبات اصلی مردم است و انتظار می رود که مسؤولان استان برنامه ریزی دقیقی در این راستا انجام دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، حجت الاسلام کریم اسدی در خطبه های نماز جمعه این هفته که با حضور پرشور مردم خلخال و آتش نشانان شهرداری خلخال به مناسبت روز گرامیداشت آتش نشانی و خدمات ایمنی در مصلی حضرت امام خامنه ای خلخال برگزار شد؛ با تبریک روز هفتم مهر روز آتش نشانی و خدمات ایمنی به زحمت کشان عرصه آتش نشانی شهرستان اظهار کرد: الحمدالله بعد از انقلاب اسلامی خدمات ارزشمندی در کشور و در شهرستان انجام شده و کسانی که خدمات ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی با نظام شاهنشاهی قابل قیاس نبوده و کسانی که چنین مقایسه ای می کنند به حقیقت ظلم کرده اند.

وی افزود: بعد از انقلاب خدمات ارزشمندی از جمله برق، گاز و آب رسانی و سایر امورات در شهرستان انجام شده است در حالیکه در نظام شاهنشاهی و پیش از انقلاب اسلامی هیچ یک از این خدمات در این منطقه انجام نشده بود.

امام جمعه خلخال با اشاره به اخبار منتشره در فضای مجازی و حقیقی و رسانه ها در خصوص ایراد ضربات سنگین به پیکره دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی به همت سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات با قدردانی از این نیروها گفت: تامین عرصه های امن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه خلخال: اتمام پروژه های نیمه تمام شهرستان خلخال جزو مطالبات اصلی مردم است

امام جمعه خلخال: اتمام پروژه های نیمه تمام شهرستان خلخال جزو مطالبات اصلی مردم است