مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 15:312023-10-01اجتماعي

تقویت روحیه کتابخوانی کارویژه کانون پرورش فکری است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سید جلیل میرعظیمی رییس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان ظهر امروز به مناسبت هفته جهانی کودک در جمع اصحاب رسانه با تأکید بر اینکه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تنها سازمان کودک محور است، اظهار کرد: مفتخریم که  نقش ارزشمند و خواستگاه ارزنده کانون پرورش فکری با  بیش از 50 دهه تلاش فرهنگی، هنری و ادبی برای آینده سازان ایران اسلامی که باهدف شناسایی و استعداد یابی کودکان و نوجوان رسالتی خطیر و عظیم را برعهده دارد .

میرعظیمی با اشاره بر سابقه درخشان کانون پرورش فکری استان گیلان گفت: از سال 1344 مرکز کانون پرورش فکری در شهر لشت نشا کار خود را آغاز کرد و توانست با 31 مرکز فرهنگی ثابت، چهار مرکز پستی، سه مرکز سیار و یک مرکز سیار شهری فعالیت فرهنگی، هنری و ادبی خود را تعمیم دهد.

وی با اشاره به برنامه های استانی در روز جهانی کودک افزود: اجرای 250 برنامه از جمله اعزام کاروان پیک امید سفیران قصه گوی کانون به روستاها و مناطق کم برخوردار در هفته ملی کودک از 16 مهرماه آغاز خواهد شد اعزام خواهند شد.

رییس کانون پرورش فکری کودکان استان گیلان با اشاره به بازدید دانش آموزان از مرکز نجوم رشت تصریح کرد: به جرات می توان گفت که این مرکز یکی از بی نظیرترین مراکز برای آگاهی بخشی به دانش آموزان و تقویت احساس خد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت روحیه کتابخوانی کارویژه کانون پرورش فکری است

تقویت روحیه کتابخوانی کارویژه کانون پرورش فکری است