مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مهر 1402 ساعت 08:402023-10-06بين الملل

وال استریت ژورنال: نگرانی غرب از انشقاق آمریکایی ها در زمینه اوکراین


واشنگتن که پرچم دار ائتلاف ضد روسی است و در راستای حمایت از اوکراین از اقدامی فروگذار نکرده، این روزها دچار اختلافات سیاسی داخلی شده و اروپایی ها را در زمینه تعهدات آمریکا نسبت به کی یف نگران کرده است.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - راهبرد معاصر نوشت: نشریه وال استریت ژورنال طی گزارشی عنوان کرده است؛  متحدان اروپایی اوکراین این روزها نگران کاهش حمایت آمریکا از این کشور با توجه به اختلافات سیاسی موجود میان دو حزب دموکرات و جمهوری خواه هستند.

سارا واگنکنشت، سیاستمدار آلمانی و نماینده بوندستاگ(مجلس آلمان) برای دومین بار در هفته های اخیر از اتحادیه اروپا خواست با توجه به تحولات اخیر در آمریکا درباره اوکراین و احتمال کاهش کمک های واشنگتن به کی یف، به جای ادامه دادن به ارسال تسلیحات برای کی یف به دنبال برقراری آتش بس در اوکراین باشد.

تنش های سیاسی در آمریکا و لفاظی های نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری این کشور بر تحولات میدانی اوکراین سایه افکنده است؛ به ویژه اینکه حملات کی یف علیه نیروهای روسی به تجهیزات، آموزش و اطلاعات آمریکا بستگی دارد.

در این راستا برای نخستین بار در تاریخ، مجلس نمایندگان آمریکا رییس خود را برکنار کرد و کوین مک کارتی پس از رأی گیری استیضاح مجلس نمایندگان آمریکا، از سمت خود برکنار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وال استریت ژورنال: نگرانی غرب از انشقاق آمریکایی ها در زمینه اوکراین

وال استریت ژورنال: نگرانی غرب از انشقاق آمریکایی ها در زمینه اوکراین