مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 11:402023-10-08اقتصادي

راهکار صندوق توسعه ملی برای دریافت طلب 100 میلیارد دلاری از دولت


طی سال های گذشته حدود 100 میلیارد دلار طلب ما از دولت ها انباشته شده که پیشنهاد دادیم از طریق سرمایه گذاری غیرمداخله ای در پروژه های مختلف این طلب را دریافت کنیم.

- رییس صندوق توسعه ملی گفت: طی سال های گذشته حدود 100 میلیارد دلار طلب ما از دولت ها انباشته شده که پیشنهاد دادیم از طریق سرمایه گذاری غیرمداخله ای در پروژه های مختلف این طلب را دریافت کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی غضنفری امروز (یکشنبه) در نشستی خبری اظهار کرد: صندوق توسعه ملی هدف گذاری کرده تا حدود دو درصد از رشد اقتصادی هشت درصد کشور را برعهده بگیرد.

وی افزود: صندوق توسعه ملی 100 میلیارد دلار از دولت طلب دارد که مربوط به صرفاً مربوط به دولت سیزدهم نیست و در طول دولت های گذشته تاکنون ایجاد شده است ما پیشنهاد دادیم تا طلب خود را از طریق سرمایه گذاری در میادین نفت و گاز بگیریم.

غضنفری تصریح کرد: امروز از مدل سرمایه گذاری غیرمداخله ای صندوق توسعه ملی رونمایی می شود.

در قالب این طرح ما قرار نیست بنگاه داری کنیم و سرمایه گذاری را از طریق بخش خصوصی پیش می بریم تا مطمئن باشیم پولمان برمی گردد.

غضنفری خاطرنشان کرد: در 10 سال گذشته 46 طرح نیروگاهی با ظرفیت 6000 مگاوات از طریق تامین مالی صندوق توسعه ملی به میزان 3.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهکار صندوق توسعه ملی برای دریافت طلب 100 میلیارد دلاری از دولت

راهکار صندوق توسعه ملی برای دریافت طلب 100 میلیارد دلاری از دولت