مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مهر 1402 ساعت 09:002023-10-13بين الملل

لزوم ورود مجامع بین المللی به کشتار غیرنظامیان در غزه


رییس جمعیت هلال احمر در جلسه فوق العاده کمیته حقوق بشردوستانه جمهوری اسلامی ایران درخصوص شرایط امدادرسانی در غزه، خواستار ورود مجامع بین المللی برای توقف حملات علیه غیر نظامیان شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جلسه فوق العاده کمیته ملی حقوق بشر دوستانه جمهوری اسلامی ایران با موضوع بررسی وضعیت سرزمین های اشغالی با حضور پیر حسین کولیوند رییس جمعیت هلال احمر و راضیه عالیشوندی، سرپرست معاونت امور بین الملل و حقوق بشر دوستانه جمعیت هلال احمر و اعضای کمیته ملی حقوق بشر دوستانه برگزار شد.

رییس جمعیت هلال احمر در ابتدای این جلسه گزارشی از کمک به آسیب دیدگان از درگیری های فلسطین ارائه کرد و گفت: ناظران بین المللی شاهد وقوع حملات گسترده علیه غیرنظامیان در نوار غزه و کشته و زخمی شدن هزاران انسان غیرنظامی بیگناه شامل کودکان و زنان و سالمندان هستند.

وی در ادامه با بیان اینکه بر اساس گزارشات دریافتی، غیرنظامیان بدون دریافت هرگونه کمک و امداد، به شکلی بی دفاع در زیر شدیدترین حملات قرار دارند افزود: طبق گزارش واصله از جمعیت هلال احمر فلسطین، تیم های امدادی آن جمعیت در حال پاسخگویی میدانی در استان های جنوبی و شمالی هستند.

کولیوند در ادامه خاطرنشان کرد: در این شرایط جمعیت هلال احمر فلسطین فقط با 28 دستگاه آمبولانس در حال خدمت رسانی است و ظرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ورود مجامع بین المللی به کشتار غیرنظامیان در غزه

لزوم ورود مجامع بین المللی به کشتار غیرنظامیان در غزه