مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 09:312023-10-21بين الملل

امام جمعه پاوه: وابستگی به غرب، عامل سکوت در مقابل جنایت های اسراییل هست.


ماموستا ملاقادر قادری در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در کرمانشاه، ضمن ابراز تأسف و تأثر از جنایت های اخیر رژیم صهیونیستی و مظلومیت مردم فلسطین اظهار کرد: درد دنیای اسلام، امروز تفرقه هست.

تا ما در کنار ما نباشیم، لاجرم همیشه مشکلات داریم.

وی افزود: بالاتر از تفرقه خودمان مشکل جامعه اسلامی این است که اکثر دولت های اسلامی حفظ حیات و مسئولیت و میز خودشان را در کنار آمریکا و غرب می دانند و می گویند اگر آن ها نباشند، ما هیچ هستیم.

امام جمعه شهرستان پاوه وابستگی به غرب را عامل سکوت برخی از کشورهای اسلامی دانست و گفت: وابستگی به غرب بدبختی های فراوان را به بار آورده و این وابستگی امروزه به یکی از معضل های امروز برخی از کشورهای اسلامی تبدیل شده است.

ماموستا قادری هدف قراردادن بیمارستان المعمدانی را فاجعه ای انسانی و بشری نامید و گفت: در قضیه کودک کشی ها و تخریب کامل بیمارستان غزه، وقتی که متوجه شدم آن شب را تا صبح نخوابیدم.

وی ضمن تأکید بر میدان آمدن علما و اعلام موضع کردن در قبال این وحشی گری های رژیم اشغالگر صهیونیست تصریح کرد: حوالی ساعت 1 بامداد تلویزیون را روشن کردم، مردم سمنان را داشت نشان می داد که آمده بودند به خیابان و شعار می دادند که به یک باره برنامه قطع شد و تلویزیون اجتماع مردم قم را نشان داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه پاوه: وابستگی به غرب، عامل سکوت در مقابل جنایت های اسراییل هست.

امام جمعه پاوه: وابستگی به غرب، عامل سکوت در مقابل جنایت های اسراییل هست.