مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 20:102023-10-05حوادث

اقدام به موقع راهداری زرند مانع حادثه شد


رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان زرند گفت: نیروهای راهداری، آتش نشانی و پلیس راه با خارج کردن خودروی آتش گرفته از داخل تونل محور زرند- رفسنجان، - ایسنا/کرمان رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان زرند گفت: نیروهای راهداری، آتش نشانی و پلیس راه با خارج کردن خودروی آتش گرفته از داخل تونل محور زرند- رفسنجان، مانع حادثه بعدی شدند.

سیدرضا امیری شامگاه 13 مهرماه در تشریح این خبر اظهار کرد: پس از اعلام تلفنی حادثه آتش سوزی یک دستگاه خودروی مگان در داخل تونل بهرامی در کیلومتر 44 محور زرند - رفسنجان، گشت راهداری با هماهنگی با پلیس راه زرند یزد، آتش نشانی و پایگاه نیروی انتظامی سریعا خود را به محل حادثه رسانده و با ایمن سازی محدوده این تونل ضمن خارج نمودن این خودرو از تونل و هدایت ایمن ترافیک عبوری ضمن جلوگیری از مسدود شدن تونل از بروز حادثه ای فجیع تر جلوگیری کردند.

وی افزود: این محور، مسیر حمل تانکرهای حامل سوخت از مبداء اصفهان به استان های خراسان جنوبی و رضوی است و این حادثه می توانست پیامدهای ناگواری همچون حادثه اخیر در تونل تنگه زاغ واقع در محور حاجی آباد به بندر عباس را رقم بزند.

امیری بیان کرد: از کاربران مسیر و رانندگان تقاضا داریم ضمن کنترل فنی و کامل خودروی خود قبل از مسافرت و با رعایت سرعت مطمئنه در ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام به موقع راهداری زرند مانع حادثه شد

اقدام به موقع راهداری زرند مانع حادثه شد