مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 17:352023-10-16سياسي

122 نفر از حاملان کتاب وحی در نیروی دریایی سپاه باهم به رقابت پرداختند


چهل دومین دوره از مسابقات قرآن کریم نیروی دریایی سپاه با شرکت 122 نفر از کارکنان رسمی و وظیفه درچهار رشته حفظ ،قرائت ، مفاهیم و اذان به مدت سه روز در شهر شیراز به کار خود پایان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، مرحله نیمه نهایی چهل دومین دوره از مسابقات قرآن کریم ندسا به میزبانی مرکز آموزشی درمانی شهید پشاپو فرماندهی بهداری ندسا در شهر شیراز با شرکت 122 نفر از منتخبین قرآنی رده های ندسا (96 نفر پایور و 26 نفر وظیفه) برگزار گردید.

در افتتاحیه این دوره از مسابقات حضرت آیت الله دژگام امام جمعه شهرشیراز و نماینده ولی فقیه در استان فارس ضمن خوش آمد گویی به حاملان و حافظان قرآن کریم،  قرآن و عمل به قرآن را راه سعادت بشری خواندند و اظهار داشتند: قرآن شفا است، سلامت روح و روان  برگرفته شده از عمل به قرآن است .

ایشان همچنین بیان داشتند : خوشا به سعادت شما و همه کسانی که همنشین قرآن هستید و به واسطه این همنشینی می توانید راهنمایی افراد دیگر در جامعه باشید .

   آیت الله دژکام ضمن اشاره به اهمیت برگزاری مسابقات قرآنی افزود: وجود مقدس حضرت احمد بن موسی(علیه السلام) که چلچراغ این دیار می باشد خود از کاتبان قرآن بوده اند و شهر شیراز و سرزمین فارس در مباحث قرآنی همیشه زبانرد بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

122 نفر از حاملان کتاب وحی در نیروی دریایی سپاه باهم به رقابت پرداختند

122 نفر از حاملان کتاب وحی در نیروی دریایی سپاه باهم به رقابت پرداختند