مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 14:452023-10-04حوادث

کشف بیش از 94 درصد جرایم سایبری در قزوین


فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین گفت: در 6 ماه نخست سال جاری بیش از 94/5 درصد از جرایم سایبری استان کشف شده و متخلفان ضمن تشکیل پرونده، تحویل مقامات قضایی شده اند.

- ایسنا/قزوین فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین گفت: در 6 ماه نخست سال جاری بیش از 94/5 درصد از جرایم سایبری استان کشف شده و متخلفان ضمن تشکیل پرونده، تحویل مقامات قضایی شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار علی ابراهیمی در نشست خبری که چهارشنبه 12 مهر ماه به مناسبت هفته نیروی انتظامی در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: هفته فراجا در سال جاری با شعار سراسری شهروند قانون مدار، پلیس خدمتگزار از سیزدهمین روز مهر ماه آغاز خواهد شد.

وی بیان کرد: در هفته فراجا 40 برنامه مصوب و بیش از 150 فعالیت در دستور کار فرماندهی انتظامی استان قزوین قرار دارد که از آن جمله می توان به برگزاری صبحگاه مشترک نیروی مسلح، دیدار و تکریم خانواده های شهدا و جانبازان، غبارروبی از مزار شهدا و دیدار با نماینده ولی فقیه در استان اشاره کرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 51 شهید در راستای برقراری نظم و امنیت در برخورد یا مقابله با قاچاقچیان و اشرار مسلح تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 94 درصد جرایم سایبری در قزوین

کشف بیش از 94 درصد جرایم سایبری در قزوین