مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 09:252023-10-21سياسي

کرسی های آزاداندیشی دانشجویی در کرمانشاه تخصصی شدند


فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمانشاه گفت: فعال و پویا شدن کرسی های آزاداندیشی منوط به تبیین تخصصی موضوعات است.

- قاسم امجدیان، فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمانشاه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: معاونت آزاداندیشی با مأموریت رونق بخشی به کرسی های آزاد اندیشی و رویکرد تبیین تخصصی در سال تحصیلی جدید تشکیل شده است.

وی ادامه داد: کارکرد این کانون جدید نیست چرا که پیش از این نیز دانشجویان در کرسی های آزاد اندیشی با فضای گفتو گو و تضارب آرا، افکار و عقاید خود را غالبا با موضوعات سیاسی مطرح می کردند، اما در رویکرد جدید بمناست موضوعات به عدد رشته های دانشگاهی گسترش و همچنین سایر فعالیت ها نیز در قالب کرسی های آزاداندیشی به صورت تخصصی پیگیری شود.

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمانشاه، متولی برگزاری کرسی های آزاد اندیشی را دانشجویان، اساتید، گروه ها و فعالان دانشجویی دانست و نقطه مطلوب این امر را طراحی و اجرای مسیر تبیین موضوعات بدست خود دانشجویان بیان کرد.

وی با تاکید بر حضور مسؤولان در دانشگاه، افزود: یکی از ضرورت های برگزاری کرسی های آزاداندیشی گفت وگوی هرچه بیشتر و مواجه مستقیم با مسوولان است که بدنه دانشگاهی بتواند هم پیشرفت ها و هم مسائل و چالش های موجود را مطرح کند و راهکار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرسی های آزاداندیشی دانشجویی در کرمانشاه تخصصی شدند

کرسی های آزاداندیشی دانشجویی در کرمانشاه تخصصی شدند