مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 18:002023-10-04سياسي

گام جدید تهران و باکو برای توسعه روابط


دستیار ویژه رییس جمهور آذربایجان ظهر امروز با حسین امیرعبداللهیان در تهران دیدار کرد و درباره مناسبات دوجانبه و تحولات قفقاز جنوبی به گفتگو پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، خلف خلف اف دستیار ویژه الهام علی اف رییس جمهور آذربایجان که به تهران سفر کرده، ظهر امروز (چهارشنبه) 12 مهر ماه با حضور در محل وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه دیدار و گفتگو کرد.

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه روز دوشنبه دهم مهر ماه در نشست هفتگی با خبرنگاران درباره سفر این مقام آذربایجانی به تهران گفته بود: برنامه برای سفر مقام یا مقامات عالیرتبه آذربایجان در چارچوب تداوم تبادل هیئت هاست.

خوشبختانه گفتگوهای بین دو کشور در سطوح مختلف ادامه دارد، هم در حوزه دوجانبه، از جمله بحث از سرگیری فعالیت سفارت جمهوری آذربایجان در تهران در چارچوب گام های مثبتی که بین دو کشور برداشته شده است، هم درخصوص تبادل نظر درباره تحولات منطقه قفقاز جنوبی و هم در قابل چارچوب های چند جانبه منطقه ای که برای پیگیری تحولات، کمک به حل و فصل موضوعات و ایجاد و تحکیم ثبات و آرامش در منطقه مطرح است.

عصر جمعه هفتم مهر ماه سیدعباس موسوی سفیر جمهوری اسلامی ایران در باکو با خلف خلف اف دستیار رییس جمهور آذربایجان در مأموریت های ویژه دیدار و در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گام جدید تهران و باکو برای توسعه روابط

گام جدید تهران و باکو برای توسعه روابط