مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 03:102023-10-06دانش

ضرورت افزایش امید و نشاط در جامعه دانشجویی


معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم از نامه نگاری برای برگزاری اردوهای مختلط علمی در دانشگاه ها و موسسات علمی خبر داد و گفت: امیدوارم شوراهای بالادستی در این زمینه موافقت کنند تا دانشجویان با نظارت اساتید و کارشناسان فرهنگی از این امکان استفاده کنند.

- معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم از نامه نگاری برای برگزاری اردوهای مختلط علمی در دانشگاه ها و موسسات علمی خبر داد و گفت: امیدوارم شوراهای بالادستی در این زمینه موافقت کنند تا دانشجویان با نظارت اساتید و کارشناسان فرهنگی از این امکان استفاده کنند.

دکتر عبدالحسین کلانتری در گفت وگو با ایسنا ضمن بیان این مطلب، ضمن تاکید بر ضرورت افزایش امید و نشاط در جامعه دانشجویی اظهارداشت: زیست دانشگاهیان و بالأخص دانشجویان یک زیست فرهنگی اجتماعی است و دانشگاهیان در این فضا به پژوهش و آموزش می پردازند.

لذا نبود سلامت محیط فرهنگی-اجتماعی یک مسئله حاشیه ای نیست و مستقیم و غیرمستقیم، و کوتاه مدت و بلندمدت بر کل فرایندهای آموزشی و پژوهشی نیز تاثیر منفی می گذارد.

کلانتری با بیان اینکه اهمیت زیست فرهنگی و اجتماعی در دانشگاه به اندازه ای است که هزینه کردن برای آن به نوعی سرمایه گذاری برای برداشت محصول مفید است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت افزایش امید و نشاط در جامعه دانشجویی

ضرورت افزایش امید و نشاط در جامعه دانشجویی