مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 13:452023-10-15سياسي

داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی برای ثبت نام قطعی چه کار کنند ؟


ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره (8) آنچه که داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی باید برای ثبت نام قطعی بدانند را اعلام کرد.

- ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره (8) آنچه که داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی باید برای ثبت نام قطعی بدانند را اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور، متن این اطلاعیه به شرح زیر است: به آگاهی متقاضیان محترم داوطلبی انتخابات سراسری دوازدهمین دوره­ مجلس شورای اسلامی می رساند ، در اجرای ماده­ 53 قانون انتخابات مذکور، ثبت نام داوطلبان از روز پنجشنبه مورخ 1402/7/27 تا روز چهارشنبه مورخ 1402/08/03 جمعاً به مدت 7 روز و از ساعت 8 لغایت 18 به عمل خواهد آمد؛ لذا داوطلبان می­توانند به منظور اعلام داوطلبی خود از طریق رایانه و با دریافت رمز یکبار مصرف از شماره تلفن همراهی که با آن پیش ثبت نام خود را انجام داده اند، در مهلت تعیین شده به درگاه keshvar.

moi.

ir مراجعه و نسبت به تکمیل کاربرگ ثبت نام و بارگذاری مدارک و گواهی های مورد نیاز اقدام کنند.

به استناد ماده­ 31 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و تبصره­های ذیل آن، انتخاب­شوندگان هنگام ثبت نام باید دارای شرایط زیر باشند: اعتقاد و التزام عملی به اسلام؛ التزام عملی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران؛ تابعیت کشور جمهوری اسلامی ایران؛ ابراز وفادار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی برای ثبت نام قطعی چه کار کنند ؟

داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی برای ثبت نام قطعی چه کار کنند ؟