مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 09:002023-10-12سياسي

میز فلسطین در اعزام مبلغ اوقاف تشکیل شود


لازم است در شرایط کنونی، میز فلسطین در اداره کل اعزام مبلغ سازمان اوقاف تشکیل شود.

- ایسنا/قم رییس مجمع نمایندگان طلاب گفت: لازم است در شرایط کنونی، میز فلسطین در اداره کل اعزام مبلغ سازمان اوقاف تشکیل شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، حجت الاسلام والمسلمین سید جلال رضوی مهر در جمع مدیرکل و مسئولان اداره کل اعزام مبلغ سازمان اوقاف اظهار کرد: اعزام مبلغ، یکی از مهمترین بخش های سازمان اوقاف به شمار می رود.

وی افزود: با پیشرفت انقلاب و ویژگی های تمدن اسلامی، باید متناسب با گام دوم انقلاب قدم برداریم زیرا این بیانیه، دستورالعملی برای دستگاه های حاکمیتی و آحاد جامعه است.

رییس مجمع نمایندگان طلاب به لزوم همراهی سازمان اوقاف با بیانیه گام دوم اشاره و ابراز کرد: امروز سازمان اوقاف است که اگر می خواهد ثابت کند این همراهی وجود دارد، باید شاهد ثبت موقوفاتی برای حمایت از فلسطین باشیم.

وی ادامه داد: لازم است میز فلسطین یا کارگروهی با همین عنوان، در این ایام تشکیل شود و اداره کل اعزام مبلغ سازمان اوقاف، حتما به این مسئله ورود کند.

رضوی مهر خاطرنشان کرد: مجمع نمایندگان طلاب خود را موظف می داند که کارگروه وقف را تشکیل دهد زیرا وقف، عامل اصلی نیکوکاری در جامعه بوده و نیازهای بسیاری را برط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میز فلسطین در اعزام مبلغ اوقاف تشکیل شود

میز فلسطین در اعزام مبلغ اوقاف تشکیل شود