موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - رياست جمهوري - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - آژانس بين المللي انرژي اتمي - آژانس بين المللي انرژي - انتخابات رياست جمهوري - آژانس بين المللي - پوران كاوه - زمان دربي - محمد الدعايه - جريان هاي افراطي - شهر خودرو مشهد - كريستيانو جيونتولي - زندانيان زن - محمدتقي نظرپور - رييس مركز ملي فرش ايران - خانواده شهداي هسته اي - شهر مريانج - حذف تيم - آزادسازي سواحل مازندران

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 14:052023-10-11سياسي

آیت الله ملک حسینی؛ آموزش و پرورش ارزش ها را در جامعه نهادینه کند


نماینده مردم استان کهگیلویه وبویراحمد در مجلس خبرگان رهبری بر نهادینه کردن ارزش ها در جامعه توسط آموزش و پرورش تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی در دیدار صمیمی با کارکنان اداری آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به حدیثی از امام علی (ع) گفت: انسان علاوه بر علم و اندیشه باید به اهداف و ارزش ها اهمیت دهد علم و اندیشه ای که در راستای اهداف و ارزش های انسانی و الهی نباشد مخاطره آمیز است .

وی با تبریک سال تحصیلی جدید بیان کرد: نظام تعلیم و تربیت مقدس است که برای رسیدن انسان ها به کمال و اعتلای علمی و فرهنگی جامعه رسالت خطیری بر عهده دارد.

 وی به اهمت علم و دانش بر اساس آموزه های دینی اشاره کرد و گفت: علم که نتیجه تفکر است باید نافع و سودمند باشد و ما باید علم را در جامعه ، پویا و با انگیزه ترویج دهیم.

آیت الله ملک حسینی با تاکید بر اینکه برای ساخت یک جامعه ارزشی و الهی آموزش و پرورش و معلم بیشترین نقش را دارد، گفت: شان و منزلت معلمان حفظ شود تا این قشر مهم و فداکار بتوانند ارزش های علمی و الهی را در جامعه گسترش دهند.

نماینده مردم استان کهگیلویه وبویراحمد در مجلس خبرگان رهبری توجه به مطالعه و اجرای دقیق سند تحول بنیادین در آموزش وپرورش را مهم دانست و گفت: علم کلید کمال و رستگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله ملک حسینی؛ آموزش و پرورش ارزش ها را در جامعه نهادینه کند

آیت الله ملک حسینی؛ آموزش و پرورش ارزش ها را در جامعه نهادینه کند