مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 21:002023-10-18ورزشي

کمپ قهرمانی شهید اصغر پاشاپور در امین آباد شهرری افتتاح شد


کمپ قهرمانی مجموعه ورزشی شهید مدافع حرم «اصغر پاشاپور» در روستای امین آباد بخش مرکزی شهرستان ری افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، آیین افتتاح و بهره برداری از کمپ قهرمانی مجموعه ورزشی شهید مدافع حرم اصغر پاشاپور عصر امروز همزمان با آغاز هفته تربیت بدنی در روستای امین آباد با حضور مهدی باب الحوائجی فرماندار ویژه شهرستان ری، سرهنگ قنبری فرمانده سپاه ناحیه حضرت عبدالعظیم(ع)، پدر و مادر شهید اصغر پاشاپور و اهالی روستای امین آباد در بخش مرکزی شهرستان ری برگزار شد.

  مهدی باب الحوائجی فرماندار ویژه شهرستان ری در این مراسم اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب جوانان را به تدین، تحصیل و ورزش سفارش کرده است که بر این اساس جوانان علاوه بر دین داری و مطالعه باید به سلامت بودن و ورزش کردن نیز توجه داشته باشند.

وی افزود: سرانه ورزشی شهرستان ری در حال حاضر مطلوب نیست و افتتاح این کمپ قهرمانی در ابتدای هفته تربیت بدنی بخشی از نیازهای شهرستان ری را برای میزبانی از مسابقات ورزشی  تأمین خواهد کرد.

  در ادامه این مراسم حسین یوسف زاده رییس اداره ورزش شهرستان ری با اشاره به پایین بودن سرانه ورزشی شهرستان ری نسبت به استاندارد تعیین شده بیان کرد: با توجه به اینکه شهرستان ری قهرمانان ورزشی زیادی دارد باید در مسابقات ورزشی نیز متمایز از سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمپ قهرمانی شهید اصغر پاشاپور در امین آباد شهرری افتتاح شد

کمپ قهرمانی شهید اصغر پاشاپور در امین آباد شهرری افتتاح شد