مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 14:202023-10-11اقتصادي

هدف از راه اندازی طرح تسهیلاتی انتخاب پلاس چیست؟


بانک ایران زمین به منظور تامین نیازمندی های تسهیلات خرد مشتریان در بخش خدمات و تکمیل سبد خدمات و محصولات بانکی طرحی را تحت عنوان طرح تسهیلاتی انتخاب پلاس ارائه می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تابناک به طور حتم توسعه و رونق اقتصادی هر کشوری نیاز به حمایت اساسی مسئولان از جمله ارگان ها و نهادهای ذیربط دارد.

برهمین اساس یکی از حوزه هایی که به توسعه و گره گشای مشکلات اقتصادی باشد بانک ها است که توانسته با ارائه تسهیلات و خدمات به این بخش از جمله کسب وکارها و چرخه صنعت کمک کند.

در همین راستا بانک ایران زمین خدمات و طرح های متنوعی را در دستور کار خود قرار داده است که یکی از این طرح ها، طرح تسهیلاتی انتخاب پلاس است.

به منظور تامین نیازمندی های تسهیلات خرد مشتریان در بخش خدمات و تکمیل سبد خدمات و محصولات بانک اعطای تسهیلات متناسب با مدت سپرده گذاری با لحاظ کردن شرط میانگین مانده حساب با عنوان طرح تسهیلاتی انتخاب پلاس تا 3 برابر میانگین موجودی سپرده آغاز می شود.

 مدت اجرای طرح یک سال، نوع عقد مبادله ای، موضوع تسهیلات کمک هزینه نیازهای ضروری( عدم نیاز به اخذ فاکتور )،نرخ سود تسهیلات مطابق با مصوبه بانک مرکزی از عمده مشخصات و شرایط اعطای تسهیلات انتخاب پلاس است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف از راه اندازی طرح تسهیلاتی انتخاب پلاس چیست؟

هدف از راه اندازی طرح تسهیلاتی انتخاب پلاس چیست؟