مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 00:402023-09-25حوادث

منشأ صدای مهیب در خرم آباد به محض مشخص شدن اعلام می شود


مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان با اشاره به شنیده شدن صدای مهیب در خرم آباد، گفت: موضوع از سوی دستگاه های امدادی و دستگاه های عضو مدیریت بحران استان در حال بررسی است و به محض اینکه منشا صدای شنیده شده مشخص شود به سمع و نظر مردم خواهد رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان، مهدی پازوکی بامداد سه شنبه، با بیان اینکه مقارن ساعت 22 دوشنبه مورخ سوم مهر ماه 1402، صدای شبیه به انفجار در برخی مناطق شهر خرم آباد شنیده شد که براساس رصدی که از سوی دستگاه های امدادی و عملیاتی انجام شد، تاکنون گزارشی در مورد خسارت در مناطق مختلف شهر خرم آباد گزارش نشده است.

  مدیرکل مدیریت بحران استان با اشاره به اینکه موضوعی که باعث نگرانی مردم خرم آباد و شهروندان عزیز باشد وجود ندارد، افزود: موضوع از سوی دستگاه های امدادی و دستگاه های عضو مدیریت بحران استان در حال بررسی است و به محض اینکه منشا صدای شنیده شده مشخص شود به سمع و نظر مردم عزیز خواهد رسید.

وی افزود: تا کنون هیچ موضوع نگران کننده ای گزارش نشده و نیروهای عضو ستاد مدیریت بحران و نیروهای عملیاتی در حال رصد موضوع هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منشأ صدای مهیب در خرم آباد به محض مشخص شدن اعلام می شود

منشأ صدای مهیب در خرم آباد به محض مشخص شدن اعلام می شود