مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 12:352023-10-04حوادث

برگزاری 11 مانور مختلف در شرکت گاز ایلام


رییس امور بهداشت، ایمنی و محیط زیست شرکت گاز ایلام از برگزاری 11 مانور سطح یک در زمینه های مختلف در 6 ماهه اول سال جاری خبر داد.

- زهرا فرجی رییس امور بهداشت، ایمنی و محیط زیست شرکت گاز استان ایلام، ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، از برگزاری 11 مانور سطح یک در زمینه های مختلف در 6 ماهه اول سال جاری خبر داد و گفت: این مانورها در زمینه زلزله، آتش سوزی ساختمان، ریزش خرابکارانه مرکاپتان در ایستگاه CGS، پارگی شبکه در حین عملیات جوشکاری و پارگی شبکه بر اثر بیل مکانیکی بوده است.

وی هدف از برگزاری این مانورها را ایجاد آمادگی پرسنل برای شرایط بحران و اضطراری عنوان کرد و افزود: برای آمادگی نیروهای خدمت رسان و آماده بکار نگه داشتن تاسیسات و زیرساخت ها برای ارائه خدمات مطلوب این مانورها برنامه ریزی شده است.

رییس امور بهداشت، ایمنی و محیط زیست شرکت گاز استان ادامه داد: انجام اینگونه مانورها باعث ایجاد آمادگی در افزایش توانمندی واحدهای عملیاتی برای توسعه راه حل های مقابله با بحران، مهار آتش سوزی و مشارکت فعال واحدهای معین به منظور کاهش آسیب پذیری، حفظ زیرساخت های حیاتی، مدیریت بحران ناشی از تهدیدات و حوادث احتمالی طبیعی، ایجاد یکپارچگی در اجرا و ارزیابی مانور، یافتن نقاط ضعف و قوت، تهدید و فرصت ها در مانور به م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 11 مانور مختلف در شرکت گاز ایلام

برگزاری 11 مانور مختلف در شرکت گاز ایلام