مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 10:512023-10-16اقتصادي

202 هزار خانوار خراسان جنوبی مشمول طرح کالابرگ الکترونیک


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی گفت: هم اکنون در استان 202 هزار خانواده شامل 78 درصد از جمعیت استان در دهک های یک تا 7 مشمول طرح دریافت کالا برگ الکترونیک هستند.

- غلامرضا اشرفی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهارداشت: از 20 مهرماه و با اجرایی شدن مرحله ششم طرح کالابرگ الکترونیکی همه خانوار های دهک های ششم و هفتم نیز مشمول افزایش یارانه و دریافت یارانه تشویقی 120 هزار تومان شدند.

وی در خصوص مشوق های طرح گفت: استفاده از این طرح به طو ر کامل اختیاری است و شرط تخصیص افزایش اعتبار و تثبیت قیمت، استفاده حداقل 200 هزار تومان از یارانه (هم 400 هزار تومانی و هم 300 هزار تومانی) خود برای خرید کالابرگ است، که پس از خرید 200 هزارتومانی، امکان استفاده 120 هزار تومان واریزی جدید برای آن ها فراهم می شود.

مدیر کل تعاون، کارو رفاه اجتماعی خراسان جنوبی افزود: در این طرح یک سبد 11 قلمی برای تامین حداقل کالری، پروتیین، ریزمغذی و ویتامین های لازم برای هر فرد (منطبق با نظر انستیتو تغذیه ایران) با قیمت های مبنا انتخاب شده است.

به گفته وی همچنین به موجب این طرح، اعتبار کالابرگ برای همه یارانه بگیران از یک ماه قبل واریز می شود، اما برای دهک های اول تا هفتم علاوه بر اعتبار موجود (400 هزار تومان و 300 هز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

202 هزار خانوار خراسان جنوبی مشمول طرح کالابرگ الکترونیک

202 هزار خانوار خراسان جنوبی مشمول طرح کالابرگ الکترونیک