مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مهر 1402 ساعت 09:352023-10-06اقتصادي

وجود 2 هزار و 500 اثر میراث تاریخی در مازندران


مدیرکل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی مازندران به وجود 2 هزار و 500 اثر میراث تاریخی مازندران اشاره کرد و گفت: استان با داشتن جاذبه های طبیعی، -  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان چالوس، به منظور گرامیداشت هفته گردشگری فاز اول منطقه نمونه گردشگری ولشت واقع در بهش مرزن آباد با سرمایه داری 265 میلیارد تومانی بخش خصوصی با حضور جمعی از مسؤولان افتتاح شد.

صادق برزگر مدیرکل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی مازندران در این آیین ضمن بیان اینکه در هفته گردشگری شاهد افتتاح 25 پروژه در سطح استان بودیم، گفت: حجم سرمایه گذاری پروژه ها بالغ بر هزار و 100 میلیارد تومان بوده است.

 وی به افتتاح 55 پروژه در هفته دولت اشاره کرد و افزود: از لحاظ کمی و اعتباری جز استان هایی بودیم که بالاترین حجم سرمایه گذاری در حوزه گردشگری را داشتیم.

 برزگر به وجود  2 هزار و 500 اثر میراث تاریخی مازندران اشاره کرد و گفت: استان با داشتن جاذبه های طبیعی، تاریخی و فرهنگ بسیار غنی از ظرفیت بالایی برخوردار است.

 مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران ضمن بیان اینکه بیش از 70 رشته صنایع دستی فعال در استان داریم گفت: مقصد گردشگری در بعد داخلی و همچنین حوزه کشورهای اطراف را خواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 2 هزار و 500 اثر میراث تاریخی در مازندران

وجود 2 هزار و 500 اثر میراث تاریخی در مازندران