مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 08:102023-10-07ورزشي

مجمع خیران ورزش یار در شهرضا تشکیل شود


نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه متولیان ورزش شهرستان شکل گیری مجمع خیران ورزش یار را در شهرضا پیگیری کنند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرضا، سمیه محمودی نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی در مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال آوران ورزشی سال 1401 شهرستان با تقدیر از ورزشکاران شهرستان در زنده نگه داشتن ورزش اظهار داشت: در دوران کرونا همه بخش های جامعه به ویژه ورزشکاران آسیب دیدند و ضرورت داشت برنامه ریزی در سطح کلان برای حوزه ورزش انجام می شد.

وی با بیان اینکه سرانه ورزشی شهرضا نسبت به جمعیت آن کم است، گفت: وضعیت اقتصادی کشور اجازه ایجاد پروژه های جدید را نمی دهد، دولت به پروژه های 40 تا 50 درصد پیشرفت بودجه اختصاص می دهد.

محمودی ادامه داد: بیش از نیمی از مدارس کل کشور را خیران ساخته اند و در توسعه دانشگاه ها و خوابگاه ها همواره نقش مهمی داشته اند، این رسالت بزرگ همچنان ادامه دارد؛ حال اگر با اقداماتی همچون ساخت سالن های ورزشی زمینه سلامت جسمی و روانی جامعه فراهم شود؛ می توانیم امیدوار باشیم همین ورزشکاران در آینده مشکلات کشور را حل کنند.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه متولیان ورزش شهرستان شکل گیری مجمع خیران ورزش یار را در شهرضا پیگیری کنند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجمع خیران ورزش یار در شهرضا تشکیل شود

مجمع خیران ورزش یار در شهرضا تشکیل شود