مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 18:102023-10-17فرهنگي

تئاتر خیابانی مریوان از مصدایق فرهنگی کردستان است


معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان گفت: تئاتر خیابانی مریوان یکی از مصدایق و مضاهر فرهنگی کردستان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مریوان، مهدی رمضانی عصر امروز در مراسم افتتاحیه شانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان اظهار کرد: تئاتر خیابانی مریوان یکی از مصدایق و مضاهر فرهنگی کردستان است، استان کردستان به عنوان سرزمین فرهنگ و هنر شناخته شده و در سخنان بزرگان ما این فرهنگی بودن همواره مورد اشاره و تاکید قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: این جشنواره بعد از یک سال وقفه با تلاش فرماندار، شهردار، دبیرخانه جشنواره و گروه های هنری و مردم فرهنگی مریوان برگزار می شود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان تصریح کرد: زبان هنر و زبان تئاتر یک زبان نافذ و گیرا و همه پسند است و می توان با تئاتر بسیاری از مفاهیم و نیازمندی های جامعه را به خوبی منتقل کنیم.

رمضانی عنوان کرد: رویکردی که در گذشته نسبت به هنر و حوزه فیلم وجود داشت رویکردی بود که فرهنگ بی ارزش غرب را ترویج می کرد اما به برکت انقلاب هر روز شاهد مظاهر بسیار ارزشمند از هنر به ویژه از هنر تئاتر و سینما در ایران اسلامی هستیم.

وی افزود: ما با زبان هنر بسیاری از نیازهای جامعه را می توانیم منتقل کنیم و این جشنواره بستری است که مردم شاد باشند و لحظات شادی را در ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تئاتر خیابانی مریوان از مصدایق فرهنگی کردستان است

تئاتر خیابانی مریوان از مصدایق فرهنگی کردستان است