مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 23:052023-10-02سياسي

هرمزگان به نگاه ویژه هلال احمر کشور نیاز دارد


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: جمعیت هلال احمر نقش بی بدیلی در عبور کشور از بحران ها و حوادث غیر مترقبه دارد و هرمزگان در حوزه امداد و نجات به توجه ویژه جمعیت هلال احمر کشور نیاز دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، احسان کامرانی معاون سیاسی و امنیتی استاندار هرمزگان امروز در نشست با معاون امور بین الملل جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به اهمیت نقش و جایگاه هلال احمر، عنوان کرد: جمعیت هلال احمر نقش مهم در عبور کشور از بحران ها نظیر زلزله ، سیل و حوادث غیر مترقبه دارد.

وی در همین خصوص، افزود: موقعیت جغرافیایی جمهوری اسلامی ایران به گونه ای است که هر ساله در معرض انواع حوادث و بحران ها قرار دارد که نقش هلال احمر در مدیریت حوادث و بحران ها غیرمترقبه مهم است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، خاطرنشان کرد: جمعیت هلال احمر استان هرمزگان در حوادث سال های اخیر هرمزگان نظیر زلزله و سیلاب برای کاهش آلام آسیب دیده گان در کنار سایر دستگاه های امدادی و اجرایی نقش پر رنگی داشته است که جای تقدیر دارد.

کامرانی، تصریح کرد: گسترش آموزش های مقابله با بحران ها در بین اقشار مختلف جامعه به ویژه دانش آموزان و دانشجویان برای کاهش تلفات و خسارت های احتمالی از اهمیت بسزایی برخوردار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هرمزگان به نگاه ویژه هلال احمر کشور نیاز دارد

هرمزگان به نگاه ویژه هلال احمر کشور نیاز دارد