مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 17:252023-09-26سياسي

دوران دفاع مقدس نقطه عطفی در تاریخ کشور است


معاون سیاسی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: دوران هشت سال دفاع مقدس نقطه عطفی در تاریخ کشور ما است و دشمنان همچنان با ترفندهای مختلف درصدد ضربه زدن به کشور هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، محسن پناهیان عصر امروز در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس و دیدار با اساتید و نخبگان دانشگاهی که در سالن همایش دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد، اظهار کرد: دوران هشت سال دفاع مقدس نقطه عطفی در تاریخ کشور ما است و بسیاری از عملیات های ما مثل عملیات والفجر طبق شهادت شاهدان در بسیاری از دانشگاه های نظامی تدریس می شود.

وی در ادامه با اشاره به ادامه دشمنی دشمنان انقلاب اسلامی افزود: با پایان جنگ 8 ساله، جنگ دشمنان علیه ایران اسلامی پایان نیافت و به فاز دیگری وارد شد و دشمنان استراتژی دیگری را اتخاذ کردند و نقاط قوت نظام را نشانه گرفتند.

معاون سیاسی سپاه استان اردبیل تصریح کرد: دشمنان در دوران دفاع مقدس به دنبال تصرف مرز بودند و اما به همت رزمندگان و مردم کشور دشمنان نتوانستند یک وجب از خاک ما را تصرف کنند.

پناهیان در ادامه با اشاره به نظم نوین جهانی افزود: تحلیلگران محاسبه کردند دلارزدایی در بسیاری از کشورها اتفاق افتاده و دلار که در اقتصاد دنیا 73 درصد ذخایر ارزی را تشکیل می داد اکنون به 58 درصد رسیده است و همه این ها نوید بخش نظم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوران دفاع مقدس نقطه عطفی در تاریخ کشور است

دوران دفاع مقدس نقطه عطفی در تاریخ کشور است