مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 11:212023-09-27اجتماعي

جاده جذاب و گردشگری پونل - خلخال در انتظار ایمن سازی است


 جاده خلخال به پونل یکی از دو راه ارتباطی شهرستان خلخال در استان اردبیل با شهرستان رضوانشهر استان گیلان است که علی رغم زیبایی چشم نواز و سحرانگیز ولی از دیده مسؤولان فراموش شده و با وضعیت موجود تنها به عنوان یک جاده ییلاقی اطلاق می شود.

این جاده محدوده ای است که هشت ماه از سال، مه دل انگیز خزری بر بام آن سایه انداخته و نبود ایمنی در این جاده به لحاظ نبود گاردریل، علائم راه، شانه خاکی جان هموطنان را در گذر این جاده گردشگری دو استان اردبیل و گیلان به خطر انداخته و ایمنی آن چنانی برای مسافران و گردشگران در این جاده فراهم نمی شود.

بیشترین حوزه از این محور در کنار دست ییلاق زندانه، جهانگیریه و مینه خوار تا رسیدن به روستای مجره در حوزه استحفاظی استان گیلان واقع شده که شامل پرخطرترین نقاط حادثه خیز بوده که همه ساله شاهد تصادفات و تلفات بسیاری در این نقاط هستیم و در روزهای گذشته نیز یک جوان خلخالی به خاطر مه آلود بودن جاده و نبود خط کشی و شانه خاکی و گاردریل جان خود را با سقوط به دره 200متری از دست داد.

  گردشگرانی که از این جاده سحرانگیز عبور می کنند از جنگل های زیبای این جاده، طبیعت کوهستانی، آبشارهای روان و رودخانه های زیبا در این جاده لذت می برند و اما بی توجهی به ایمن سازی این جاده از جمله دغدغه و مطالبات مردم این منطقه و شهرس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاده جذاب و گردشگری پونل - خلخال در انتظار ایمن سازی است

جاده جذاب و گردشگری پونل - خلخال در انتظار ایمن سازی است