مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 13:252023-09-27اجتماعي

اتوبان شهید کسایی منتظر انجام تعهدات شهرداری تبریز


با توجه به اینکه درصد بیشتر بار ترافیکی تبریز در اتوبان شهید کسایی می باشد، شهرداری تبریز باید در انجام تعهدات خود در این اتوبان تسریع کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز،  عابدین خرّم  امروز در جلسه شورای راهبری کاهش تصادفات استان آذربایجان شرقی اظهار کرد: با توجه به اینکه درصد بیشتر بار ترافیکی تبریز در اتوبان شهید کسایی می باشد، شهرداری تبریز  باید در انجام تعهدات خود در این اتوبان تسریع کند تا پروژه در موعد مقرر به اتمام رسیده و در اختیار شهروندان قرار گیرد.

استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر لزوم کنترل وسائط نقلیه عمومی برای تضمین سلامت شهروندان گفت: پلیس راه نسبت به رفت و آمد وسائط نقلیه جمعی و عمومی حساسیت بیشتری به خرج دهد تا ایمنی خودرو، هوشیاری راننده و سرعت مجاز، امنیت مسافران و افراد حفظ و جلوی حوادث گرفته شود.

خرّم به  نقاط حادثه خیز در استان تاکید کرد و اظهار داشت: راهداری اقدامات لازم برای جلوگیری از تصادفت و حواث و اصلاح نقاط حادثه خیز را در دستور کار قرار دهد؛ پلیس نیز برای کاهش تصادفات در کوتاه مدت، تیم هایی برای کنترل سرعت در این نقاط مستقر کند.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به تجربه موفق کاهش تصادفات و سوانح در ایام عید امسال بیان داشت: در ایام عید و زمانی که اوج ترافیک و حضور مسافران اتفاق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتوبان شهید کسایی منتظر انجام تعهدات شهرداری تبریز

اتوبان شهید کسایی منتظر انجام تعهدات شهرداری تبریز