مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 12:102023-09-26اقتصادي

دعوت از محققان برای مشارکت در برنامه حمایت از تولید نمونه محصول بدیع و نوظهور


بنیاد ملی علم ایران با انتشار فراخوان «حمایت از دستیابی به نمونه محصول بدیع و نوظهور» بنا دارد از افراد بالقوه و بالفعل در زمینه دستیابی به نمونه محصول فناورانه، - بنیاد ملی علم ایران با انتشار فراخوان حمایت از دستیابی به نمونه محصول بدیع و نوظهور بنا دارد از افراد بالقوه و بالفعل در زمینه دستیابی به نمونه محصول فناورانه، بدیع و نوظهور حمایت کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی بنیاد علم ایران، در برنامه حمایت از دستیابی به نمونه محصول بدیع و نوظهور، بنیاد ملی علم ایران بنا دارد تا از افراد بالقوه و بالفعل در زمینه دستیابی به نمونه محصول فناورانه، بدیع و نوظهور حمایت کند.

این حمایت، بن پایه توسعه علمی و فناورانه در حوزه مورد نظر را برای کشور فراهم خواهد کرد.

با توجه به حیطه وظایف بنیاد، بدیهی است در این برنامه، حمایت ها تا دستیابی به نمونه اولیه، تا سطح آمادگی فناوری 4 تا 6، صورت خواهد گرفت.

ادامه فرایندها به ویژه در مرحله تجاری سازی، با معرفی و پیگیری مؤثر بنیاد، توسط سایر بازیگران توسعه فناوری صورت خواهد پذیرفت.

حوزه های اولویت این محصول، نمونه محصول یا فناوری است که تا به حال در جهان تولید نشده باشد و یا تولید شده باشد، ولی تولید آن در جهان به صورت تک نمونه یا آزمایشی باشد و نیز منطبق بر نیازهای کشور و رویکرد ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت از محققان برای مشارکت در برنامه حمایت از تولید نمونه محصول بدیع و نوظهور

دعوت از محققان برای مشارکت در برنامه حمایت از تولید نمونه محصول بدیع و نوظهور