مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 15:352023-10-10اقتصادي

پایان موفقیت آمیز پروژه فائو نقطه عطفی در مدیریت پایدار زمین در ایران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، طرح احیای مناظر جنگلی و اراضی تخریب شده (RFLDL) که توسط سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد (فائو) اجرا شد، - طرح احیای مناظر جنگلی و اراضی تخریب شده که توسط سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد (فائو) اجرا شد، با موفقیت به پایان رسید و مسیر جدیدی را برای مدیریت پایدار زمین در ایران رقم زد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، طرح احیای مناظر جنگلی و اراضی تخریب شده (RFLDL) که توسط سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد (فائو) اجرا شد، با موفقیت به پایان رسید و مسیر جدیدی را برای مدیریت پایدار زمین در ایران رقم زد.

کارگاه پایانی این پروژه در تاریخ 5-6 مهرماه در استان کرمان برگزار شد.

یوباک دهوج جی سی، نماینده موقت فائو در ایران، طی پیامی از تلاش های مشترک همه ذینفعان درگیر در این پروژه قدردانی کرد و بر اهمیت هماهنگی مدیریت منابع طبیعی و حفاظت از محیط زیست با توسعه اجتماعی-اقتصادی تاکید کرد.

جی سی توضیح داد که پروژه احیای مناظر جنگلی و اراضی تخریب شده که در سال 2011 آغاز به کار کرد، بر احیای اکوسیستم های تخریب شده، کاهش تخریب زمین و بهبود معیشت محلی در دو استان کرمان و خراسان جنوبی متمرکز بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان موفقیت آمیز پروژه فائو نقطه عطفی در مدیریت پایدار زمین در ایران

پایان موفقیت آمیز پروژه فائو نقطه عطفی در مدیریت پایدار زمین در ایران