مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 14:052023-10-22سياسي

تکمیل جاده بجنورد-جنگل گلستان نیازمند توجه ملی است


استاندار خراسان شمالی تلاش تمام دستگاه های اجرایی برای کاهش تصادفات در خراسان شمالی را ضروری دانست و گفت: بخش بسیاری از محور بجنورد-جنگل گلستان یک طرفه شده اما برای اتمام سایر نقاط آن نیازمند تسریع در اختصاص اعتبارات هستیم.

- ایسنا/خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی تلاش تمام دستگاه های اجرایی برای کاهش تصادفات در خراسان شمالی را ضروری دانست و گفت: بخش بسیاری از محور بجنورد-جنگل گلستان یک طرفه شده اما برای اتمام سایر نقاط آن نیازمند تسریع در اختصاص اعتبارات هستیم.

محمدرضا حسین نژاد امروز 30 مهر ماه در نخستین شورای راهبری تصادفات استان اظهار کرد: تمام تلاش ما و دستگاه های اجرایی در استان کاهش تصادفات است اما محور جنگل گلستان به سمت فاروج و قوچان به دلیل اینکه پروژه ای ملی است نیازمند اعتبارات ملی است، بنابراین توجه مسئولان کشوری به این محور الزامی است.

وی افزود: واقعیت این است برای کاهش تصادفات باید همه جانبه به موضوع فکر کنیم و تمام پروژه های این حوزه باید در اولویت قرار گیرد.

وی اتمام پروژه محور بجنورد به جنگل گلستان را دارای اهمیت ویژه ای قلمداد کرد و گفت: علاوه بر این محور، بهره برداری از پل غربی هم باید با تدابیر فنی انجام شود تا شاهد وجود پل بدون استفاده نباشیم و همچنین پلی که در محور بجنورد-اسفراین وجود دارد نیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل جاده بجنورد-جنگل گلستان نیازمند توجه ملی است

تکمیل جاده بجنورد-جنگل گلستان نیازمند توجه ملی است