مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 09:202023-09-23بين الملل

امیرعبداللهیان: بازسازی سوریه نباید به عنصری برای اعمال فشار بر دمشق بدل شود


نشست سه جانبه وزیران امور خارجه کشورهای عضو روند آستانه شامل سه کشور ایران، روسیه و ترکیه ابتدا به صورت سه جانبه و پس از آن با مشارکت گی یر پترسون، - نشست سه جانبه وزیران امور خارجه کشورهای عضو روند آستانه شامل سه کشور ایران، روسیه و ترکیه ابتدا به صورت سه جانبه و پس از آن با مشارکت گی یر پترسون، نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل، به صورت چهار جانبه به میزبانی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در حاشیه اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در این نشست طی سخنانی، از نشست مشترک اعضای روند آستانه با نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل متحد درخصوص سوریه ابراز خرسندی کرد.

وی گفت: نشست امروز ما یکبار دیگر اهمیت اقدامات جمعی ما را در قالب روند آستانه برجسته کرد.

همچنین حضور آقای پترسون، نماینده دبیرکل سازمان ملل در این نشست، تاییدی بر اهمیت نقش سازمان ملل در کمک به حل بحران سوریه است.

امیرعبداللهیان به دیدار قبلی روسای کشورهای ضامن روند آستانه در تهران اشاره کرد و گفت: متأسفانه وضعیت انسانی همانند گذشته در سوریه بحرانی است که بخشی از آن ناشی از تحریم های یکجانبه و غارت اموال و منابع طبیعی ملت سوریه است که زنان و کودکان و سایر مردمان سوریه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیرعبداللهیان: بازسازی سوریه نباید به عنصری برای اعمال فشار بر دمشق بدل شود

امیرعبداللهیان: بازسازی سوریه نباید به عنصری برای اعمال فشار بر دمشق بدل شود