مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 09:352023-10-04سياسي

برپایی نمایشگاه بین المللی «کتاب دوشنبه» + تصاویر


یازدهمین نمایشگاه بین المللی «کتاب دوشنبه» با حضور مقامات، شخصیت های ادبی، علمی و فرهنگی تاجیکستان و همچنین سفیران کشورهای خارجی افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، در مراسم افتتاح یازدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب دوشنبه که در محل آثارخانه ملی تاجیکستان دایر شد، محی الدین پنجشنبه زاده دستیار رییس جمهور تاجیکستان در امور رشد اجتماعی و روابط عمومی و دولت صفر معاون وزیر فرهنگ سخنرانی و بر اهمیت برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب دوشنبه در ترویج فرهنگ کتاب خوانی، افزایش غنای معنوی در جامعه، توسعه روابط فرهنگی و همچنین ارتقاء سطح تعاملات میان ناشران کشورهای مختلف تاکید کردند.

همچنین گفته شد که به مناسبت اعلام شدن سال 2023 به عنوان سال زبان روسی در کشورهای مستقل همسود، هیئت ناشران روسیه در این نمایشگاه به عنوان مهمان افتخاری شرکت دارند.

همچنین اعلام شد که وزارت فرهنگ تاجیکستان تصمیم گرفته است همه ساله برای شرکت در این نمایشگاه به عنوان مهمان افتخاری از ناشران یکی از کشورهای دوست دعوت خواهد کرد.

در این نمایشگاه در ردیف حدود 20 ناشر تاجیک، همچنین ناشرانی از کشورهای روسیه، جمهوری اسلامی ایران، بلاروس، ازبکستان، ترکمنستان، هند و ترکیه آثار ادبی و علمی تازه انتشار یافته خود را به نمایش گذاشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی نمایشگاه بین المللی «کتاب دوشنبه» + تصاویر

برپایی نمایشگاه بین المللی «کتاب دوشنبه» + تصاویر