مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 08:252023-10-15پزشكي

راهکارهایی در مدیریت اضطراب زیست محیطی


در دنیایی که با چالش های زیست محیطی بی سابقه در تاریخ بشر مواجه است، جای تعجب نیست که اضطراب زیست محیطی، نگرانی فراگیر در مورد وضعیت فعلی و آینده سیاره ما، - به یک موضوع بهداشت روانی رایج تبدیل شود.

از آنجایی که مردم شاهد اثرات مخرب تغییرات اقلیمی، جنگل زدایی و از دست دادن تنوع زیستی هستند، طبیعی است که احساس غمگینی و ناامیدی کنند.

کارن ماگرودر، درمانگر مددکار اجتماعی بالینی در مشکلات ارتباطی، اضطراب و استادیار تمرین در مددکاری اجتماعی، دانشگاه تگزاس در آرلینگتون اظهار کرد: در میان پیش بینی های ناامیدکننده، امیدی وجود دارد.

به عنوان یک درمانگر و استاد مددکاری اجتماعی بالینی، من از نزدیک دیده ام که اضطراب زیست محیطی چقدر فلج کننده است و برای یافتن راه حل تلاش کرده ام.

در اینجا چند نکته مبتنی بر شواهد برای مقابله با مشکلات اقلیمی آورده شده است.

اضطراب زیست محیطی چیست؟ اضطراب زیست محیطی، اصطلاح گسترده ای است که شامل ترس از مسائل زیست محیطی مانند آلودگی و دفع زباله های سمی، همچنین ترس های خاص آب وهوایی، مانند افزایش میزان رویدادهای شدید اقلیمی و افزایش سطح دریا می شود.

علائم اضطراب زیست محیطی چیست؟ علائم رایج اضطراب زیست محیطی شامل نگرانی در مورد نسل های آینده، مشکل در خواب یا تمرکز، احساس ناامیدی و احساس درماندگی اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهکارهایی در مدیریت اضطراب زیست محیطی

راهکارهایی در مدیریت اضطراب زیست محیطی