مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مهر 1402 ساعت 00:162023-10-02سياسي

سخنان دانشمندان برتر جهان اسلام هنگام دریافت جایزه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان پنجمین دوره رویداد جایزه مصطفی(ص) پس از 5 روز نشست و کارگاه های علمی امشب در مجموعه تاریخی چهلستون اصفهان طی آیینی به کار خود پایان داد.

پنج دانشمند برگزیده و برتر جهان اسلام درحالی بر روی ایوان چهلستون برای دریافت جایزه حاضر شدند که از کاربردی و مفید بودن تولید علم در جهان اسلام ابراز خرسندی کردند و با سخنان کوتاهی احساس خود را برای میهمانان بیان کردند.

پروفسور احمد حسن استاد دانشگاه کویینز کانادا اولین کسی بود که جایزه به او اهدا شد او با بیان اینکه با جایزه مصطفی می توانیم تأثیرات دانشمندان را در جهان اسلام تقویت کنیم اظهار داشت: از خودگذشتگی مادرم بستر موفقیت مرا فراهم کرد و میراث ماندگار ما شاگردان و کارآموزان ما هستند.

پروفسور امید فرخ زاد پیشگام توسعه و آزمایش ترکیبی از نانوذرات چندکاربردی برای کاربردهای درمانی و پزشکی که تنها ایرانی برگزیده پنجمین دوره جایزه مصطفی  2023 است، اظهار کرد: مفتخرم که یکی از برگزیدگان این جایزه هستم این جایزه یعنی همکاری در علم و رشته پزشکی برای ساختن جهانی بهتر ،نباید مرز جغرافیایی در علم  وجود داشته باشد همانطور که در گذشته دانشمندان با همکاری هم نقش مهمی در توسعه علمی داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنان دانشمندان برتر جهان اسلام هنگام دریافت جایزه

سخنان دانشمندان برتر جهان اسلام هنگام دریافت جایزه