مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مهر 1402 ساعت 12:302023-09-24ورزشي

سلام نظامی دادمرز به مدال برنز +فیلم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، در روز اول و دوم مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان که در شهر بلگراد صربستان برگزار می شود، مسابقات اوزان 55، - کشتی گیر وزن 55 کیلوگرم کشورمان با پیروزی در مقابل حریف قزاقستانی خود، توانست مدال برنز قهرمانی جهان را بدست آورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، در روز اول و دوم مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان که در شهر بلگراد صربستان برگزار می شود، مسابقات اوزان 55، 60، 72، 77، 82، 97 و 130 کیلوگرم در30 و 31 شهریور برگزار شد و در روز سوم مسابقات که اول مهرماه در حال برگزاری است اوزان 63، 67 و 87 کیلوگرم بر روی تشک می روند.

پویا دادمرز و مارلان موخاشیف در وزن 55 کیلوگرم به مصاف هم رفتند که نماینده ایران با دوبنده آبی و نماینده قزاقستان با دوبنده قرمز بر روی تشک حضور پیدا کردند.

دادمرز در این جدال با نتیجه 6 بر 3 برابر موخاشیف به پیروزی رسید و صاحب مدال برنز مسابقات کشتی فرنگی جهان شد.

نماینده کشورمان در دیدار های قبلی خود به مصاف سابولس لوسونس از صربستان رفت و به برتری 8 بر صفر رسید و در یک دقیقه کار را تمام کرد.

پویا در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف اوزون نماینده ترکیه و قهرمان اروپا رفت و با نتیجه 3 بر صفر به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلام نظامی دادمرز به مدال برنز +فیلم

سلام نظامی دادمرز به مدال برنز +فیلم